28 березня 2013

Мистецька година: "Люблю я пісню українську"

   Мета заходу: сприяти розвитку у підростаючого покоління здібностей сприймати прекрасні скарби , створені українським народом, прилучити дітей до світу краси,  виховувати любов і повагу до України , аналізувати явища культури та естетичний смак.
Коли  пісні мойого краю
Звучать у рідних голосах - 
Мені здається, що збираю.
Цілющі трави я в лугах.
В піснях і труд, і даль походу,
І жаль, і усміх, і любов.
І гнів великого народу,
І за народ пролита кров.
В піснях дівоча світла туга
І вільний помах косаря.
В них юність виникає друга.
Висока світиться зоря.
                (М. Рильський)
   Діти виконували: "Пісню про рушник", "Сину, сину, ангел мій", "При долині кущ калини", "Ой зелене жито, зелене", "А мій милий вареничків хоче", "Ти ж мене підманула", "І в вас, і в нас все буде гаразд", відповідали на запитання вікторини: "Як ми знаємо українську пісню", ознайомилися з матеріалими тематичної викладки літератури: "У вінок український вплітаю я звичаї рідного краю".






Немає коментарів:

Дописати коментар