20 серпня 2015

Мій край, моя земля.

   В селі Березолуки відбулось чудове свято,  присвячене Дню Незалежності!!!
  Тепла атмосфера, чудовий концерт під назвою "Мій край, моя земля"!!!   Учасниками  свята були Лілія Мартинюк, Людмила Семера та її вихованці, учні  та цьогорічні випускники місцевої школи, бібліотека, клуб.
  На запрошення місцевої влади на свято прибули члени Народної самооборони. Вони організували майстер-класи з плетіння патріотичних браслетиків,  стрільби з пневматичної зброї, що дуже сподобалось місцевим хлопчакам.  А ще - діти писали солдатам листи з побажання як найшвидшої перемоги та повернення до рідних домівок. 

   Сестри Іванна та Анна Хомичі  робили всім бажаючим патріотичні малюнки на тілі.
   На підтримку воїнів АТО зібрали 3426 грн. Гроші були перераховані в присутності представників громади та Самооборони, і будуть використані на потреби наших хлопців, що знаходяться в зоні АТО.
  Гості та учасники дня села  ознайомилися з тематичними викладками книг та періодики "Це моя Україна, це моя Батьківщина" та "На варті наших душ", які організувала сільська бібліотека і долучитись до всеукраїнської програми по збору пластикових кришок для протезів пораненим воїнам АТО. Результат пречудовий - назбирали три шестилітрові пластикові бутлі кришечок і передали в Народну самооборону. Але збір кришок ще продовжується. Пункт збору: Бібліотека.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар