03 серпня 2019

 4 серпня виповнюється 165 років 
від дня народження 
Марії Костянтинівни Заньковецької,
 видатної української акторки й театральної діячки.
«Для мене і моїх сучасниць театр перш за все і після всього - храм… Я не можу грати те, чого не розуміє серце… Всією душею люблю я народ свій і його драму…»
                                                                     М. Заньковецька 
Марія Заньковецька була окрасою національної сцени, зіркою в театральному просторі на зламі XIX-XX ст. В її репертуарі більше 30 ролей на сцені. Вона увійшла в історію театру як видатна українська трагедійна актриса, що в створюваних сценічних образах уособлювала символ української жінки.
Актриса на сцені жила життям своїх героїнь, відчувала і відтворювала їхню духовність, високу моральність і глибину почуттів, їхній біль, страждання і радощі так само емоційно сильно, як власні. Створені нею образи дорівнювались до найкращих взірців світової класики. Талант  Марії Заньковецької потрясав усіх щирістю, майстерним розкриттям глибин людської душі, художньою могутністю і простотою, вмінням надихати і захоплювати всіх – партнерів по сцені, глядачів.
кільки я б не грала, обов'язково нестерпне світло рампи, що б'є в очі, одночасно боляче б'є по моїх нервах: мить, і я вся холодію. Але це тільки коротка мить. Далі я "входжу в роль" і зовсім забуваю, що театр загадковий сфінкс, ім'я якому публіка".
                                                  М. Заньковецька
Прочитайте, це цікаво:

Немає коментарів:

Дописати коментар