07 квітня 2020

Всесвітній день здоров'я.

Щорічно, 7 квітня, починаючи з 1950 року у світі відзначається Всесвітній день здоров’я (World Health Day). Цей Міжнародний святковий день, спрямований на залучення широкої громадської уваги до цих проблем і питань.
Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), точніше дню прийняття статуту цієї організації.
Тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я виникла ідея проводити це міжнародне свято. До 1950-го року цей день відзначався 22-го липня, в день ратифікації Статуту ВООЗ, згодом свято закріпилося за нинішньою датою. Статут ВООЗ було прийнято саме 7-го квітня 1948-го року.
Першочергова мета ВООЗ спрямована на те, щоб забезпечити населенню можливість користуватися необхідними послугами охорони здоров’я тоді, коли в цьому є потреба.
Традиції святкування Всесвітнього дня здоров’я нерозривно пов’язані з діяльністю всієї системи нашої охорони здоров’я, адже здоров’я – це справжнє багатство. Працівники лікарень і госпіталів, всі ті хто, так чи інакше надає медико-санітарну допомогу всім, хто її потребує, як найкраще розуміють цінність здоров’я.
Отож, дотримуйся правил гігієни, що залишатися та зберегти своє здоров’я, свій скарб!

Немає коментарів:

Дописати коментар