04 березня 2016

Моє село на сторінках преси

Згаса вже над селом моїм 
Зоря в ранковому світанні, 
А в небі синьо-голубім 
Вже грають промені багряні. 
Понад рікою вдалині 
Низенько стеляться тумани.
 Як не пишатися мені Тобою,
 Село моє, навік кохане.
Я полюбив твої сади, 
Розлогі верби над водою.
 Де б я не був, де б не ходив – 
Тут все пов’язане з тобою. 

Багато чарівних сіл на нашій Україні, та коли потрапляєш у Березолуки, мимоволі забуваєш про негаразди, відпочиваєш душею, милуєшся і не намилуєшся буйнолистою зеленню садків, від яких неможливо відвести очі.
Такими словами починається розповідь про історію нашого рідного села Березолуки. Про село та його мешканців складено багато легенд та написано статей у пресі.
А сьогодні читачі бібліотеки, всі, хто цікавиться історією своєї малої Батьківщини відвідали краєзнавчий 
прес-калейдоскоп: 
"Моє село на сторінках преси.
                                 







Немає коментарів:

Дописати коментар